Bingkisan Hati Buat Tetamu

Assalamualaikum, telah lama saya berhasrat untuk menulis blog ini. Akhirnya saya berjaya melaksanakan hajat di hati. Inn Shaa Allah, akan saya kongsikan ilmu yang ada serta aktiviti keluarga saya disini. Kepada anda di luar sana bolehlah mencuba resepi yang saya kongsikan disini. Jangan lupa juga memberi komen yang membina untuk menambah baik blog ini serta berkongsi ilmu yang ada. Semoga berpuashati ye..........

Sesungguhnya yang buruk itu datang dari diri kita sendiri. Yang baik datangnya dari Allah.

Sabtu, 5 November 2016

Assalamualaikum...
Lama tak update blog ni.  Baru hari ini berkesempatan nak jenguk. Berangan-angan nak update tentang Produk Shaklee kali ini.  Jom tengok apa yang patut.

PROMOSI NOVEMBER 2016 - ALFALFA (RAJA SEGALA TUMBUHAN)

Gandingan mantap ALFALFA & RAKAN-RAKAN.

Set Slimming
Alfalfa + Lecithin

Milkbooster / Energybooster
Alfalfa + ESP

Set Keintiman Suami Isteri
Alfalfa + Vitamin E

Elergy / Eczema
Alfalfa + Vitamin C

Astma /Kurangkan Kolesterol / Gout / Slimming
Alfalfa + Omega Guard

Mengubati Period Pain / Diabetis
Alfalfa + GLA Complex

Super Detox
Alfalfa + Herblax

Nak upload gambar tak tau camane plak...
Next update baru letak gambar lah ya..

Yang nak bertanya, yang suka dengan produk SHAKLEE ni, boleh wasap 0127471637.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan